Přeskočit na hlavní obsah
Nápověda
Martina Folkova avatar
Autor: Martina Folkova
Aktualizováno před více než měsícem

1. Nejčastější dotazy

  1. Jaká jsou pravidla inzerce na StartupJobs?
    Podívejte se na pravidla.

  2. Kdo může inzerovat na StartupJobs
    Na StartupJobs mohou inzerovat technologické a inovativní firmy, které posouvají svět vpřed. Pro startupy máme připraven startup program, který jim pomůže rychleji růst. Na StartupJobs není umožněna inzerce personálním agenturám, headhunterům apod. - je povoleno hledat zaměstnance pouze do inzerujícího subjektu.

  3. Má StartupJobs zavedena opatření tak, aby jeho používání odpovídalo nařízení GDPR?
    Ano, jistě osobní údaje všech uživatelů jsou u nás zcela v bezpečí. Více o opatřeních, která jsme v rámci GDPR zavedli, najdete v pravidlech nakládání s osobními údaji.

2. Nabídky

  1. Jak dlouho je nabídka zveřejněna?
    Platnost nabídky je 1 měsíc.

  2. Je možné upravit nabídku i po jejím vložení?
    Ano, nabídky můžete upravovat i po jejich vložení. Je možná úprava textu, nikoliv celkového zaměření nabídky (např. z PHP na marketing).

  3. Mohu do nabídky přidat obrázek nebo video?
    Ano, jistě, obrázek nebo video můžete vkládat přímo do textu nabídky pomocí příslušné ikonky v 1. kroku vložení nabídky - záložka “Text nabídky”.

  4. Co znamená “Prodlužovat automaticky”?
    Po vypršení platnosti nabídky (1 měsíci) bude automaticky prodloužena o další měsíc, o čemž budete včas informováni mailem. Toto automatické prodloužení můžete kdykoliv vypnout. Cena automaticky prodloužené nabídky je stejná jako vložení nové nabídky.

  5. Mohu nastavit u každé nabídky automatickou odpověď, která bude po přihlášení kandidáta poslána?
    Ano, můžete to udělat v sekci Automatické odpovědi.

  6. Je možné, aby byly informace o nových kandidátech odesílány na různé maily?
    Ano, u každé nabídky můžete nastavit e-mailové adresy, na které budou notifikace zasílány. Tuto možnost najdete při úpravě nabídky po rozkliknutí “Další možnosti”.

  7. Co se stane, pokud kliknu na “Uzavřít” u nabídky?
    Nabídka dále nebude zveřejněna ve výpisu nabídek. Zároveň data zájemců, kteří neudělili souhlas se zpracováním dat mimo tuto konkrétní nabídku, budou zanonymizována a nebudete je již moci kontaktovat (ani odmítnout).

  8. Co se stane, pokud kliknu na "Pozastavit" u nabídky?
    Noví zájemci vaši nabídku přes StartupJobs nevyhledají. Detail nabídky bude informovat uživatele o tom, že nabídka není v současnou chvíli aktuální. Platnost nabídky se pozastavením nemění.

3. Propagace nabídky

  1. Mohu propagaci nabídky doobjednat v průběhu platnosti nabídky?
    Ano, jistě, propagaci můžete kdykoliv doobjednat. Stačí kliknout na propagovat a vybrat, o jaký typ propagace máte zájem.

  2. Nejsem si jistý/á, jestli je má nabídka dostatečně atraktivní, dovedete mi s tímto pomoci?
    V případě, že potřebujete pomoci s textem nabídky, využijte našeho copywritingu. Podle vašich preferencí vytvoříme nový text pro vás na míru tak, aby nalákal co nejvíce uchazečů. Cena copywritingu je 2 999 Kč (bez DPH) / nabídka.

  3. Jak získat více pozornosti pro svoji nabídku?
    Jednoduše! Využijte naší propagace "Zobrazení na nabídku navíc" a objednejte si garantované navýšení počtu zobrazení nabídky!

  4. Jak dostat nabídku na začátek výpisu nabídek v relevantních kategoriích?
    Pomocí tzv. Jednorázového topování nabídky. Podmínkou využití této propagace je aktivní HotJobs. Cena za topování nabídky je 1 499 Kč jednorázově.

  5. Jak mohu svoji firmu ještě více zviditelnit?
    Dejte o sobě vědět využitím našich bannerů a přitáhněte nejen potenciální uchazeče, ale i nové zákazníky pro svůj business! Pro více informací klikněte zde.

4. Zájemci

  1. Kde najdu přehled všech zájemců?
    Přehled všech zájemců najdete v administraci.

  2. Kde najdu zájemce k jednotlivým nabídkám?
    Zájemce ke každé nabídce zvlášť můžete buď vyfiltrovat a nebo ve výpisu nabídek u každé z nich stačí přejít na zájemce.

  3. Kde zjistím, kdy se zájemce hlásil na nabídku?
    V přehledu všech zájemců vidíte, kdy zájemce odeslal svůj zájem pracovat u vás.

  4. Co znamená u zájemce poznámka Nový?
    Označuje nového zájemce, jehož profil jste ještě neotevřel/a.

  5. Co znamená “Srdíčko” u zájemce?
    Každého ze zájemců si můžete “osrdíčkovat” a označit tak, zda se vám líbí.

  6. Je možné kontaktovat každého zájemce zvlášť?
    Ano, u každého zájemce máte možnost - Kontaktovat.

  7. Je možné si u zájemců dělat poznámky?
    Ano, u každého zájemce si můžete dělat poznámky, které vidíte jen vy a správci vašeho účtu. Zájemce tyto poznámky neuvidí.

  8. V detailu zájemce jsou šipky, k čemu slouží?
    Můžete se pomocí nich překlikávat k dalším zájemcům.

  9. Co znamená Hromadné odmítnutí?
    Odmítnete všechny zájemce najednou. Text odmítnutí můžete upravit.

  10. Proč bych měl uchazeči, kterého nechci, přesto napsat?
    Protože stále čekají na vaši reakci. Pokud nechcete zájemce zaměstnat, dejte mu to přesto vědět. Je to fér. Také byste chtěli vědět, na čem jste. My vás navíc odměníme, objevte náš cashback systém, který odměňuje firmy s férovým přístupem! :)

5. Faktury

  1. Kde najdu přehled vystavených faktur?
    Přehled všech faktur najdete v administraci, kde také zjistíte, zda jsou faktury zaplacené.

  2. Proč je na faktuře částka k úhradě 0?
    V případě, že jste již objednávku (nebo fakturu) zaplatili, uvidíte na faktuře nulovou částku k zaplacení.

  3. Jaká je doba splatnosti faktury?
    Standardní doba splatnosti je 14 dní.

  4. Nechci dostávat každý měsíc fakturu za inzerci, je možné domluvit nějaké předplatné?
    Předplatné jako takové nenabízíme. Můžete si ale nakoupit balíček kreditů, ze kterého můžete hradit všechny naše služby. Navíc tak získáte bonusové kredity zdarma.

6. Nastavení

  1. Je možné upravit informace o firmě?
    Ano, informace o firmě můžete kdykoliv upravit v nastavení firmy.

  2. Je možné zveřejnit fotky z firmy, popřípadě videa?
    Ano, jistě. Fotky můžete přidat do galerie a pokud chcete přidat do profilu video, napište nám na support@startupjobs.cz a my jej přidáme.

  3. Změnili jsme fakturační údaje, kde je možné je upravit?
    Můžete to udělat ve fakturačních údajích v administraci.

  4. Je možné Automatické odpovědi upravit?
    Ano, můžete je libovolně upravovat pro každou nabídku.

Dostali jste odpověď na svou otázku?